Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

Thursday, September 27, 2012

:: TALK SHOW : INI KISAH HIDUPKU ::



Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum w.b.t..

Alhamdulillah. seinfiniti kesyukuran diucapkan kepada ALLAH S.W.T. tuhan sekalian alam atas limpahan nikmat iman dan Islam. bersyukur juga kerana ALLAH masih meminjamkan nyawa kepada kita untuk terus bernafas di muka bumi ini. selawat dan salam buat junjungan besar nabi Muhammad S.A.W.

alhamdulillah. pada hari selasa yang lepas telah selamat sempurna program talk show : ini kisahku yang berlangsung di Dewan darul Makmur. Talk show ini berlangsung selama hampir 2 jam yang mana panelisnya terdiri daripada yatt hamzah (bekas pelakon) dan asmawi askor (bekas mat rempit). pengerusi talk show kali ini ialah saudara afiq awang, guru pelatih PISMP pra sekolah semester 8. 

mendengarkan bual bicara panelis panelis kita ini menyedarkan kami semua tentang betape hidayah itu datangnya dari Allah. walaubagaimanapun hidayah itu perlu diusahakan dan tidak akan datang bergolek. terime kaseh kepada panelis-penelis yang sudi berkongsi rentetan dan cebisan kehidupan kalian kepada kami semua khusunya guru pelatih IPG kampus tengku ampuan afzan..

jazakallahu khairan jaza'

No comments:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Blogger Templates